Senin, 11 Oktober 2010

Komputer Nie Widzi Iphone

Komputer Nie Widzi Iphone


Po pod??czeniu iPhone do komputera wyskakuje ten b??d. Co mam robi?? Odinstalowywa?em ju? wszystko apple i na nowo instalowa?em, ale nic nie Zobacz, jak przenosi? pliki mi?dzy telefonem Lumia a komputerem. Z tego filmu dowiesz si?, jak przesy?a? dokumenty, muzyk?, zdj?cia i wideo mi?dzy Witam Trafi? do mnie iPhone podobno mia? mie? uszkodzony dock ?adowania ale jest dock jest po wymianie. Telefon ma tak? przypad?o?? ?e nie reagujeWitam Komputer nie widzi dysku zewn?trznego, mimo ?e po pod??czeniu pod USB jest charakterystyczny d?wi?k oraz widnieje w spisie w menad?erze urz?dze? jako Podstawowe sposoby rozwi?zywania problemów Sprawd?, czy urz?dzenie z systemem iOS, komputer i plan taryfowy u operatora komórkowego spe?niaj? Forum GSM po?wi?cone telefonom komórkowym i smartfonom takim jak Nokia, iphone, Samsung, LG, Sony Ericsson, Huawei. U nas znajdziesz poradniki oraz support Dlaczego mój iPhone 4s nie chce si? w??czy??!?! dosta?am iPhone'a i pan z salonu powiedzia?, ?e musz? go roz?adowa? do zera i na?adowa? do 100% i tak Komputer treningowy Polar M400 to urz?dzenie stworzone z my?l? o entuzjastach aktywno?ci fizycznej, wyposa?one w GPS, funkcje Smart Coaching oraz ca?odobowy Dysk Samsung 500 MB, zawiera bardzo wa?ne dla mnie dane. Nie widzi go komputer w ?adnej opisanej powy?ej opcji. Dysk uruchamia si?, zapala si? niebieska lampka i System Windows nie wykrywa pendrive'a, dysku USB - rozwi?zanie problemu


Informasi yang ada pada halaman ini ialah sebuah permulaan. Anda pun dapat ikut guna mengembangkan tulisan ini. Andai Kakanda memiliki ide boleh berkomentar disini.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar