Senin, 26 September 2011

Komputer Nie Widzi Telefonu

Komputer Nie Widzi Telefonu


Witam serdecznie! Mój problem polega na tym, ?e system po pod??czeniu przez USB w ogóle nie wykrywa telefonu. Nie pojawia si? ?aden komunikat, nie ma ?adnego Witam, Pod??czy?em telefon do wszystkich portów USB w moim laptopie jednak poza krótk? wibracj? na pocz?tku nic si? nie dzieje. Telefon nie jest wykrywany Czemu komputer nie wykrywa telefonu? Czemu mój komputer nie wykrywa mojego telefonu i mp3/4? Jak od?a?czam to jest 1 sygna?(tudy) a jak pod?a?czam to 2(tudu,dudu).energy savings at home. Improving your home's energy efficiency with ENERGY STAR can help to lower high energy bills, improve comfort and reduce greenhouse gas emissions.Zobacz, jak przenosi? pliki mi?dzy telefonem Lumia a komputerem. Z tego filmu dowiesz si?, jak przesy?a? dokumenty, muzyk?, zdj?cia i wideo mi?dzy Dlaczego komputer nie widzi karty SD? jw. normalnie wyj??am kart? z telefonu (wcze?niej nacisn??am tak? opcj? "wysu? kart? SD" w telefonie) wsadzi?am j? Jak wy?ej Podpinam mp3, ale komp go "nie widzi". Dlaczego?i co z tym zrobi??A mnie si? kies w kilku wersjach upiera? przy ró?nych dziwnych rzeczach, ??cznie z niewykrywaniem telefonu, rozwaleniem systemu i innymi atrakcjami.Witam wszystkich Ostatnio kupi?am sobie kart? pami?ci micro SD 2 GB Kingstona do mojego telefonu. Mój problem polega na tym ?e komputer nie widziPo pod??czeniu telefonu do komputera system WIN XP za pomoc? kabla USB wyskakuje chmurka ?e wyst?pi? b??d. Po wy?wietleniu menad?er urz?dze?


Artikel yg terdapat di atas ini merupakan suatu rintisan. Anda pun bisa ikut untuk mengembangkan tulisan ini. Jikalau Kakanda memiliki usul dapat bicara di form komentar.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar