Sabtu, 03 Agustus 2013

Cara Lajukan Internet Wifi

Cara Lajukan Internet Wifi


saya punya internet TM 1MB slow betul tapi saya try cuba teknik ni memang berkesan insyallah.laju gaklah berbanding dulu klu nak saya rekomen guna browser salam , saya dh cuba memang berguna 100% xpayah beli unifi .. hnya mengunakan cmd je dh boleh lajukan sikit :D add/follow saya di facebook http://www Sebelum ni aku dah tulis entri pasal cara nak lajukan speed broadband celcom yang dah habis limit. So, sekarang aku nak share pulak cara nak lajukan speed 1. Download file ini. 2. Selepas download file tersebut. sila extract pakai winrar. 3. klik kanan pada fail “lajukancelcombb.bat” 4. pilih edit.Artikel berkaitan. Cara Mudah Lajukan Komputer Anda; Cara mudah mengetahui spesifikasi laptop secara percuma; Cara Mudah untuk Pantau Perilaku Pekerja Anda di PejabatTM Speed Test Streamyx Speedometer - Cara semak TM Speed Test Streamyx Speedometer. Pelajari cara nak lakukan TM Speed Test Streamyx Speedometer Wifi andaKuncidunia.com - Optimasi SEO, Pendidikan, Referensi, Kecantikan, Gaya Hidup, Agama, Komputer, Teknologi, Tutorial Blogger, Template, Bisnis OnlineLayari internet guna handphone sebagai modem berbaloikah? Saya akan bandingkan kos dan bajet broadband untuk layari internet.(sppangsess@gmail.com) Terima kasih kerana berkunjung ke blog ini. Blog ini memberikan pelbagai maklumat dan dapatan berkaitan komputer , internet dan aplikasi dan Mandi dan Belajar Menyenangkan deng an Floating Foam Letters Karakter ,) Mainan huruf terbuat dari foam yang dapat menempel di keramik bila basah.


Pembahasan yang ada di atas ini merupakan suatu awalan. Anda juga dapat turut untuk melanjutkan pembahasan ini. Jika Dikau memiliki usul boleh diskusi di form komentar.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar